카테고리 없음

Without You - Air Supply 가사와 해석 뜻

Tag-music 2024. 6. 13. 08:40

 

Without You - Air Supply 가사와 해석 뜻

 

 

No I can't forget this evening 
Or your face as you were leaving 
But I guess that's just the 
way the story goes 
You always smile but in you eyes 
your sorrow shows 

 

내가 이날을 잊을 수 없어
그대가 떠나는 모습도
하지만 아마도 그냥
이야기가 그렇게 흘러가는 거겠지
당신은 항상 웃지만 그 눈에는
당신의 슬픔이 보인다

 

 


Yes it shows 
No I can't forget tomorrow 
When I think of all my sorrow 
When I had you there 
but then I let you go 
And now its only fair that 

 

네, 그것이 보인다
내가 내일을 잊을 수 없어
내 슬픔을 생각하면
당신을 가졌지만
그런 다음 당신을 놓쳤을 때
이제는 공정하다

 

 


I should let you know 
What you should know 
I can't live if living is without you 
I can't give I can't give anymore 
Can't live if living is without you 
Can't give I can't give anymore 

 

당신이 알아야 할 것을 알려야 한다
당신이 알아야 할 것을
내가 당신 없이는 살 수 없어
더 이상 내가 줄 수 없어
당신 없이 살 수 없어
더 이상 내가 줄 수 없어

 

 


No I can't forget this evening 
Or your face as you were leaving 
But I guess that's just 
the way the story goes 
You always smile but in you 
eyes your sorrow shows 

 

내가 이날을 잊을 수 없어
그대가 떠나는 모습도
하지만 아마도 그냥
이야기가 그렇게 흘러가는 거겠지
당신은 항상 웃지만 그 눈에는
당신의 슬픔이 보인다

 

 


Yes it shows 

 

네, 그것이 보인다

 

 

 


I can't live if living is without you 
I can't give I can't give anymore 
Can't live if living is without you 
Can't give I can't give anymore 
I can't live if living is without you 
I can't give I can't give anymore 
I can't live if living is without you 
I can't give I can't give anymore 
I can't live if living is without you 
can't give I can't give anymore 

 

내가 당신 없이는 살 수 없어
더 이상 내가 줄 수 없어
당신 없이 살 수 없어
더 이상 내가 줄 수 없어
내가 당신 없이는 살 수 없어
더 이상 내가 줄 수 없어
내가 당신 없이는 살 수 없어
더 이상 내가 줄 수 없어
내가 당신 없이는 살 수 없어
내가 더 이상 줄 수 없어